Újdonságok:

Gerincjógával az ülő életmód káros hatásai ellen workshop november 17-én 10:30-12:30

"Evolúciós szempontból felépítésünk az aktivitáshoz alkalmazkodott." (Audrey Bergouignan) Többek között ezért is van nagy szerepe a rendszeres testmozgásnak egészségünk megőrzésében és a sok ülés káros hatásainak ellensúlyozásában. Nem mindegy azonban, hogy milyen testmozgást végzünk, illetve fontos, hogy napi rendszerességgel alkalmazzunk néhány „trükköt” a sok ülés hatásainak csökkentésére. A gerincjóga célja a megelőzés, az a mozgásforma, melyet kifejezetten a gerincoszlop átmozgatására, egészségének megőrzésére fejlesztettek ki, könnyen, bárki által végezhető ászanák segítségével. ... tovább

Blog:

Meditációval a munkahelyi és hétköznapi stressz ellen

Gondoltad volna, hogy Amerikában a felsővezetők 80 százaléka meditál? Pedig a meditáció nem varázslat, mindenki képes rá, a testre és elmére gyakorolt pozitív hatásai pedig már az orvostudomány módszerével is igazoltak. Talán az is meglepő, de tény, hogy akár napi 10 perc meditációval már jelentős változásokat tapasztalhatunk életminőségünkön! ... tovább