Óratípusok

Alakformáló torna babával

Segít az édesanyáknak a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, karban tartja, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának.

tovább

Aroma Yoga®

Az illóolajokkal, a növények “lelkével” való munka nemcsak az illatuk, a megteremtett atmoszféra miatt kellemes, hanem az energetikai rendszerünkre is kiegyenlítő hatással van. Az ászanák hatását felerősítik, a belső munkát megkönnyítik.

tovább

AVIVA tanfolyam 2018. szeptember 14.

Következő AVIVA tornát betanító tanfolyamunkat 2018. szeptember 14-én, pénteken 16:00-20:00 tartjuk.

tovább

Dinamikus hatha jóga

Ez az óra a jóga dinamikus, kreatív formája, a folyamatos, lassú mozgásra, a nyugodt légzés ritmusára épül a klasszikus hatha jóga jól ismert ászanáival.

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Erősítő hatha jóga

Ha szeretnél kipróbálni valami dinamikusabb óratípust, emellett erősödni vágysz, de a jóga egyéb mentális és élettani hatásairól sem szeretnél lemondani, akkor az erősítő hatha jógát neked találták ki! Az erősítő hatha jóga egy dinamikus stílus, melyben az egymásba fonódó ászanák folyamatos mozgássá állnak össze. Az ászanák mintegy flow-szerűen, egymásba fonódva követik egymást. Az erősítő hatha jóga az Ashtanga módszert ötvözi a Vinyasa jóga elemeivel, miközben magába foglalja a Hatha jóga valamennyi pozitív élettani és mentális hatásait is.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

Hatha flow

60 percnyi elmélyülés a matracon, az ászanák világában, szinkronizálva a légzést a mozgással. Szelíd, fokozatos gyakorlás a jóga terápiás jellegét szem előtt tartva. A foglalkozáson való fókuszált részvétel kedvezően hathat a jobb és bal agyféltekre, javíthatja a testtartást, növelheti a kondíciót mind fizikálisan, mind mentálisan.

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga a világon a legelterjedtebb irányzat és a legtöbb nyugaton ismert jógairányzat ebből alakult ki.

tovább

Jóga és meditáció

A fizikai gyakorlásban, mivel nyugati civilizációnk a természetes testtartások ellen hat, fókuszomban a precizitás áll, amellyel segíthetsz magadnak kibalanszírozni a testi torzulásokat. Erre az alapra építve persze jöhet az erősítés (Ha) és a nyújtás (Tha) is, e kettő egyben, mivel egymástól a jóga intelligens rendszerében nem feltétlenül elválaszthatóak. A relaxáció, és az energetikai rendszer rendezése pedig átvezet minket a tudat természetének megfigyeléséhez. Áramlunk a légzéssel, és figyeljük a tudattartalmak áramlását. Fejlesztjük a koncentrációs készségünket, és gyakoroljuk az elengedést.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kismama jóga

Szeptembertől újra - csütörtökönként 17:00-18:00 - Oreskó Renátával kismama jóga.
A kismamajóga nemcsak a várandóság fizikai nehézségeinek feloldásában segít, de mentálisan is felkészít az előtted álló “útra”.
A várandósság izgalmas időszak, miközben komoly változások mennek végbe a testedben. Mindemellett számos teendő, kipipálandó tétel szerepel a kismamák listáján, amit mindenképp el akarnak végezni még a baba érkezése előtt. A kismamajóga segít lelassulni, kilépni egy kicsit mindebből, és a jelen pillanatra koncentrálva újra kapcsolódni a saját testeddel. :)

tovább

Kundalini jóga

A kundalini jóga több, mint 2000 éves múltra tekint vissza. Indiában sok évszázadon keresztül titkos tudásnak számított, csak a királyok, a legfelsőbb kasztbeliek gyakorolhatták. Észak Amerikába egy indiai jógi mester, Yogi Bhajan hozta el. A mai kundalini órákon az ő általa tanított verziót gyakoroljuk, változatlan formában.

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

Pilates

A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában.

tovább

Senior jóga+pilates

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra, jóga és pilates elemek kombinációjával.

tovább

Senior torna

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

Szeptember 10-től Zsibongóra 45 perc

Zsibongóra szeptember 10-től minden hétfőn 10:00-10:45. Közös, játékos mozgásfejlesztés dalokkal, mondókákkal és egy kis mamatornával.

tovább

TripleX Training® - ízületek mobilizációja

Fáj a derekad? Felejtsd el!
A TripleX Training® egy forradalmian új, korszerű mozgásrendszer, amelynek segítségével újra elsajátítható a minőségi mozgás, újratanulhatók a helyes mozgásminták - végeredménye: a kellemetlen tünetek és fájdalmak jelentős enyhülése, megszűnése és a szabad mozgás. :-)

tovább

Vinyasa Flow

A Vinyasa Flow egy dinamikus jógairányzat, melyben az ászanákat (testhelyzeteket) egymásba fűzve, sorozatokban gyakoroljuk, így képezve egy folyamatos áramlást.

tovább