Óratípusok

Alakformáló torna babával

Segít az édesanyáknak a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, karban tartja, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának.

tovább

Ashtanga jóga kezdőknek

Az Ashtanga jóga a napjaink egyik legdinamikusabb jógairányzata. Legfőbb hatásaként tartják számon, hogy hőt termel a testben, amely segít megtisztítani a testet és az elmét, ezen túl pedig fejleszti az izomzatot és hatékonyan csökkenti a testsúlyt. Az asthanga továbbá segít megküzdeni a mindennapok stresszével és a letargia érzésével.

tovább

AVIVA gyakorló óra

AVIVA gyakorló óra az egészséges hormonrendszerért azok számára, akik már elvégezték a tanfolyamot

tovább

AVIVA tanfolyam OKTÓBER 16.

Következő AVIVA tanfolyamunkat 2020. október 16-án, pénteken 16:00-20:00 óráig tartjuk.

tovább

Babás jóga - Baba mama jóga

Az érintéssel együtt járó mozgás az egyik a legerősebb pozitív inger, ami babádat érheti. A jógában ez a stimuláció az anya és a baba kölcsönös részvételével történik, de a baba ritmusában.

tovább

Core–stabilizációs tréning

Kihívást keresel? Akkor ez az óra Neked való! .-)
Az egyre népszerűbb core-stabilizációs tréning, vagyis a test középpontjának edzése nem csak az alakot formálja, de intenzíven erősíti a gerinc izmait is. Az ún „Core-izmok” a hasüreget körülvevő izmok összessége, melyek a gerincet és a medencét stabilizálják.

tovább

Csípőnyitó jóga

Az ülőmunka, a mozgáshiányos életmód és az állandó stressz számos egészségügyi probléma mellett a csípő merevségét és a mozgás beszűkülését is okozhatja. Erre megoldást jelenthet a csípőnyitó jóga.

tovább

Csípőnyitó jóga bemutató óra

Október 15-én, csütörtök este „CSÍPŐNYITÓ JÓGA” bemutató órát tartunk offline és online is (ZOOM-on keresztül), amelyet most féláron tudtok kipróbálni.
A bemutató óra időpontja: 2020. október 15. csütörtök 19:00-20:30.

tovább

Dinamikus gerinctréning

Mobilizáció, erősítés, nyújtás jó zenékre, nem mellesleg zömében a zsírégető zónában. Sok-sok otthon / home office-ban is végezhető gyakorlat is.

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincerősítő pilates

Edzéseim során igyekszem a teljes testet átmozgatni a klasszikus pilates elemek mellett 'modernebb', sokrétűbb gyakorlatokkal színesítve.

tovább

Gerincerősítő pilates bemutató óra október 15-én 19h

Október 15-én, csütörtök este „GERINCERŐSÍTŐ PILATES” bemutató órát tartunk offline és online is (ZOOM-on keresztül), amelyet most féláron tudtok kipróbálni.
A bemutató óra időpontja: 2020. október 15. csütörtök 19:00-20:00.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga egy teljes rendszer, amelynek amelynek célja az egyensúly és a harmónia elérése. A hatha jóga keretében ászanákat (fizikai gyakorlatok) és pránájámákat (légzőgyakorlatok) gyakorolunk, hogy megteremtsük a test, elme és lélegzet közötti egységet, megőrizzük az egészséget és a jólétet.

tovább

Jóga és relaxáció - 8 alkalmas ONLINE és OFFLINE kezdő jóga tanfolyam

A legtöbb gyakorló, ha azt hallja „és most feszítsd meg a lábad összes izmát maximális erővel…”, tökéletesen végrehajtja a feladatot. De vajon ugyanilyen egyszerűséggel vagyunk képesek az ellazulásra is?!
A válasz sok mindentől függhet. Többek között a pillanatnyi lelkiállapottól, hogy mennyit aludtunk előző éjjel, vagy hogy épp milyen stresszhelyzetek értek aznap.
Bármilyen előzménnyel is érkeztél az órára, a cél ugyanaz: a teljes ellazulás. A légzés, a test, az elme ellazítása.

tovább

Jóga Gimnazistáknak

Ha 14 és 19 között vagy, ha lány vagy, ha fiú vagy, akkor Neked szól

tovább

Kalandóra - játékos mozgásfejlesztés

Kalandóra - játékos mozgásfejlesztés (1-3 éveseknek) minden pénteken 10:00-10:45.
Közös, játékos mozgásfejlesztés dalokkal, mondókákkal és egy kis mamatornával.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kismama jóga

Szeptember 7-től újra indul kismama jóga stúdiónkban.
Minden héten 5 alkalommal jöhetnek a kismamák stúdiónkba jógázni:
hétfő délután 16:30-18:00, kedden és csütörtökön 9:00-10:30 időpontban Halmos Julcsi hatha- és kismama jóga oktatóval, szerda délutánonként 16:30-18:00 és péntek délelőttönként 10:00-11:30 időpontban, Kardos Zsuzsa hatha- és kismama jóga oktatóval.

tovább

Lunch jóga

Take a break!
Állj meg egy kicsit a nap közepén, sóhajtsd ki magadból a délelőtti feszültséget, és gyűjts erőt a délutáni feladataidhoz.

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

OKTÓBER 9. Meditáció és hangfürdő tibeti hangtálakkal

Október 9-én, pénteken este 18:00 órától szeretettel várunk egy vezetett meditációval egybekötött hangfürdőre és a NemcsakJóga Mozgásstúdióba.
A hangfürdő során elmerülünk a tibeti hangtálak hangjai és rezgései által keltett térben, ahol teljesen ellazulhatunk, megpihenhetünk és feltöltődhetünk.

tovább

Pilates

A Pilates olyan komplex mozgásforma, amelyben nagy szerepet kapnak a gerinc stabilizáló izmai (mélyizmok) és a speciális légzéstechnika.
A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában. A tudatos légzéssel és szellemi koncentrációval kombinálva olyan edzettségi szintet garantál, melyet más mozgásformánál nehéz lenne megtalálni. Nem véletlen, hogy a Pilates nagyon népszerű rehabilitációs célzattal, vagy kiegészítő mozgásformaként az élsportolók körében is.

tovább

Pilates + NMPT

Gerinc- és ízületkímélő Pilates óra, mozgáskorrekciós, NMPT tréning elemekkel kiegészítve

tovább

Reggeli jóga

Induljon jól a Napod!
Jógázz reggel velünk.

tovább

Senior jóga+pilates

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra, jóga és pilates elemek kombinációjával.

tovább

Senior torna

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

TripleX Training® - ízületek mobilizációja

Fáj a derekad? Felejtsd el!
A TripleX Training® egy forradalmian új, korszerű mozgásrendszer, amelynek segítségével újra elsajátítható a minőségi mozgás, újratanulhatók a helyes mozgásminták - végeredménye: a kellemetlen tünetek és fájdalmak jelentős enyhülése, megszűnése és a szabad mozgás. :-)

tovább