Óratípusok

"Utazás a tudatos jelenlétbe: relaxáció, légzés, meditáció" bemutató óra

"Utazás a tudatos jelenlétbe: relaxáció, légzés, meditáció" bemutató óra április 25-én, szerda este 18:30-20:15 időpontban.

tovább

Alakformáló torna babával

Segít az édesanyáknak a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, karban tartja, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának.

tovább

AVIVA tanfolyam 2018. május 25.

2018. május 25-én, pénteken 16:00-20:00 AVIVA tornát betanító tanfolyam lesz.

tovább

Dinamikus hatha jóga

Ez az óra a jóga dinamikus, kreatív formája, a folyamatos, lassú mozgásra, a nyugodt légzés ritmusára épül a klasszikus hatha jóga jól ismert ászanáival.

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Erősítő hatha jóga

Ha szeretnél kipróbálni valami dinamikusabb óratípust, emellett erősödni vágysz, de a jóga egyéb mentális és élettani hatásairól sem szeretnél lemondani, akkor az erősítő hatha jógát neked találták ki! Az erősítő hatha jóga egy dinamikus stílus, melyben az egymásba fonódó ászanák folyamatos mozgássá állnak össze. Az ászanák mintegy flow-szerűen, egymásba fonódva követik egymást. Az erősítő hatha jóga az Ashtanga módszert ötvözi a Vinyasa jóga elemeivel, miközben magába foglalja a Hatha jóga valamennyi pozitív élettani és mentális hatásait is.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

Hatha flow

90 percnyi elmélyülés a matracon, az ászanák világában, szinkronizálva a légzést a mozgással. Szelíd, fokozatos gyakorlás a jóga terápiás jellegét szem előtt tartva. A foglalkozáson való fókuszált részvétel kedvezően hathat a jobb és bal agyféltekre, javíthatja a testtartást, növelheti a kondíciót mind fizikálisan, mind mentálisan.

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga a világon a legelterjedtebb irányzat és a legtöbb nyugaton ismert jógairányzat ebből alakult ki.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kismama jóga

A kismamajóga nemcsak a várandóság fizikai nehézségeinek feloldásában segít, de mentálisan is felkészít az előtted álló “útra”.
A várandósság izgalmas időszak, miközben komoly változások mennek végbe a testedben. Mindemellett számos teendő, kipipálandó tétel szerepel a kismamák listáján, amit mindenképp el akarnak végezni még a baba érkezése előtt. A kismamajóga segít lelassulni, kilépni egy kicsit mindebből, és a jelen pillanatra koncentrálva újra kapcsolódni a saját testeddel. :)

tovább

Kundalini jóga

A kundalini jóga több, mint 2000 éves múltra tekint vissza. Indiában sok évszázadon keresztül titkos tudásnak számított, csak a királyok, a legfelsőbb kasztbeliek gyakorolhatták. Észak Amerikába egy indiai jógi mester, Yogi Bhajan hozta el. A mai kundalini órákon az ő általa tanított verziót gyakoroljuk, változatlan formában.

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

Nia

A Nia egy olyan komplex, érzékelésalapú mozgásforma, amely a harcművészetek, a gyógyító mozgások és a tánc elemeit használja fel, amely korra, testalkatra való tekintet nélkül mindenkit arra bátorít, hogy kapcsolatot teremtsen a testével, elméjével, az érzéseivel és a lelkével. A Nia órákon mezítláb táncolunk lélekmozgató, változatos zenékre. Minden egyes Nia óra valójában más, hiszen az órákon résztvevők maximálisan adaptálhatják a mozdulatok, azok kombinációit a saját testi-lelki-érzelmi igényeiknek megfelelőn. Minden tapasztalás, ami Nia közben ér bennünket, pozitív irányban alakítja azt, ahogy érzünk, gondolkodunk, élünk.

tovább

Pilates

A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában.

tovább

Senior jóga+pilates

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra, jóga és pilates elemek kombinációjával.

tovább

Senior torna

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

Vinyasa Flow

A Vinyasa Flow egy dinamikus jógairányzat, melyben az ászanákat (testhelyzeteket) egymásba fűzve, sorozatokban gyakoroljuk, így képezve egy folyamatos áramlást.

tovább

Zsibongóra 45 perc

Közös, játékos mozgásfejlesztés dalokkal, mondókákkal és egy kis mamatornával

tovább