Óratípusok

AVIVA tanfolyam december 6.

Következő AVIVA tornát betanító tanfolyamunkat 2019. december 6-án, pénteken 16:00 órától tartjuk (időtartam: 4 óra).

tovább

Alakformáló torna babával

Segít az édesanyáknak a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, karban tartja, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának.

tovább

Ashtanga jóga kezdőknek

Az Ashtanga jóga a napjaink egyik legdinamikusabb jógairányzata. Legfőbb hatásaként tartják számon, hogy hőt termel a testben, amely segít megtisztítani a testet és az elmét, ezen túl pedig fejleszti az izomzatot és hatékonyan csökkenti a testsúlyt. Az asthanga továbbá segít megküzdeni a mindennapok stresszével és a letargia érzésével.

tovább

AVIVA gyakorló óra

AVIVA gyakorló óra az egészséges hormonrendszerért azok számára, akik már elvégezték a tanfolyamot

tovább

Babás jóga - Baba mama jóga

Az érintéssel együtt járó mozgás az egyik a legerősebb pozitív inger, ami babádat érheti. A jógában ez a stimuláció az anya és a baba kölcsönös részvételével történik, de a baba ritmusában.

tovább

Core–stabilizációs tréning

Kihívást keresel? Akkor ez az óra Neked való! .-)
Az egyre népszerűbb core-stabilizációs tréning, vagyis a test középpontjának edzése nem csak az alakot formálja, de intenzíven erősíti a gerinc izmait is. Az ún „Core-izmok” a hasüreget körülvevő izmok összessége, melyek a gerincet és a medencét stabilizálják.

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

gimisJóga

Ha 14 és 19 között vagy, ha lány vagy, ha fiú vagy, akkor Neked szól

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga egy teljes rendszer, amelynek amelynek célja az egyensúly és a harmónia elérése. A hatha jóga keretében ászanákat (fizikai gyakorlatok) és pránájámákat (légzőgyakorlatok) gyakorolunk, hogy megteremtsük a test, elme és lélegzet közötti egységet, megőrizzük az egészséget és a jólétet.

tovább

Hatha jóga a Himalájai Jóga Tradíció tanításai szerint

A jóga órák céljai között szerepel, hogy felkészítsük a testet és az elmét a meditációra.
Erre a belső utazásra szeretnélek magammal hívni, hogy óráról órára, elmélyítve a meditációt közelebb kerüljünk önmagunkhoz.

tovább

Kalandóra - játékos mozgásfejlesztés

Kalandóra - játékos mozgásfejlesztés (1-3 éveseknek) minden pénteken 10:00-10:45.
Közös, játékos mozgásfejlesztés dalokkal, mondókákkal és egy kis mamatornával.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kismama jóga

Szeptember 6-tól újra indul kismama jóga stúdiónkban.
Minden héten 4 alkalommal jöhetnek a kismamák stúdiónkba jógázni:
kedden és csütörtökön 10:30-12:00 időpontban Sáfrán Ildikó hatha- és kismama jóga oktatóval, szerda délutánonként 16:30-18:00 és péntek délelőttönként 10:00-11:30 időpontban, Kardos Zsuzsa hatha- és kismama jóga oktatóval.

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

Napindító hatha jóga

A reggeli napindító hatha jóga segít abban, hogy nyugodt elmével, tiszta gondolatokkal és belső derűvel induljon a napod.

tovább

Pilates

A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában.

tovább

Pilates + NMPT

Gerinc- és ízületkímélő Pilates óra, mozgáskorrekciós, NMPT tréning elemekkel kiegészítve

tovább

Senior jóga+pilates

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra, jóga és pilates elemek kombinációjával.

tovább

Senior torna

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

TripleX Training® - ízületek mobilizációja

Fáj a derekad? Felejtsd el!
A TripleX Training® egy forradalmian új, korszerű mozgásrendszer, amelynek segítségével újra elsajátítható a minőségi mozgás, újratanulhatók a helyes mozgásminták - végeredménye: a kellemetlen tünetek és fájdalmak jelentős enyhülése, megszűnése és a szabad mozgás. :-)

tovább