Óratípusok

Yoga flow

Ezen az óratípuson nemcsak a saját belső ritmusunkat ismerhetjük meg és követhetjük, hanem a természet ritmusát is. A gyakorlásunkat, mindig hozzáigazítjuk, ahhoz, amit éppen a természet diktál. Lesz olyan óra, ahol a telihold szerint és lesz olyan ahol az újhold vagy akár egy nap-éj egyenlőség szerint gyakorlunk. Ami állandó az maga a Flow, az áramlás, a légzés és a mozgás szinkronja.

tovább

16:45-től Mosolygóra - családi jóga

Mosolygóra – Családi jógafoglalkozás 4-7 éves gyerekeknek és mozgékony kísérőiknek
A családi jógafoglalkozás egy remek alkalom arra, hogy sok mozgás és vidámság közepette együtt mozogjon, kacagjon, jól érezze magát és értékes időt töltsön együtt az egész család (vagy egy része :-).

tovább

Alakformáló torna babával

Segít az édesanyáknak a szülés utáni mielőbbi regenerálódásban, karban tartja, illetve erősíti az izmokat és nem utolsó sorban lehetőséget biztosít a rendszeres sportra a babának és a mamának.

tovább

AVIVA gyakorló óra február 23.

2018. február 23-án, pénteken 19:00-20:00 újból lesz AVIVA gyakorló óra stúdiónkban azok számára, akik már elvégezték a tanfolyamot. A gyakorló órán lehetőség van csoportosan gyakorolni az alapgyakorlatokat egy 60 perces foglalkozás keretében. Minden gyakorló órán lehetőség nyílik a már megtanult gyakorlatok további finomítására, illetve a felmerülő kérdések megvitatására.

tovább

AVIVA tanfolyam 2018. március 23.

2018. március 23-án, pénteken 16:00-20:00 AVIVA tornát betanító tanfolyam lesz.

tovább

Bevezetés a meditációba (febr. 21-től 19:15:20:15)

"Kevesek értik csak meg, hogy a csendből érkező tanítás sokkal erőteljesebb, mint a szavak révén átadott tudás" (Szvámi Véda)
A meditációs gyakorlatok lehetővé teszik, hogy elme megnyugodjon, a belső béke helyreálljon. A gondolatokat ilyenkor eltereljük a zavaró külső tényezőkről és belső utazásra indulunk, hogy felfedezzük az önmagunkban rejlő lehetőségeket. A meditációs technikák által a mindennapok kiegyensúlyozottabbá válnak, hosszú távon pedig a gyakorlót egészség, akaraterő, belső béke jellemzik.

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Erősítő hatha jóga

Ha szeretnél kipróbálni valami dinamikusabb óratípust, emellett erősödni vágysz, de a jóga egyéb mentális és élettani hatásairól sem szeretnél lemondani, akkor az erősítő hatha jógát neked találták ki! Az erősítő hatha jóga egy dinamikus stílus, melyben az egymásba fonódó ászanák folyamatos mozgássá állnak össze. Az ászanák mintegy flow-szerűen, egymásba fonódva követik egymást. Az erősítő hatha jóga az Ashtanga módszert ötvözi a Vinyasa jóga elemeivel, miközben magába foglalja a Hatha jóga valamennyi pozitív élettani és mentális hatásait is.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerincjóga minitanfolyam

"Jógával az egészséges gerincért” 4 alkalmas gerincjóga mini-tanfolyam január 13-tól szombatonként 9:30-11:00 a NemcsakJóga Mozgásstúdióban.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

Hangfürdő gonggal és tibeti hangtálakkal február 22.

Utazz velünk és merüljünk el együtt a gong, a tibeti hangtálak és más keleti hangszerek varázslatos energiáiban február 22-én, csütörtökön, 17:30-18:45 időpontban tartandó hangfürdőn, amelyen élvezheted a hangtálak csodálatos hangjait, ellazító rezgésüket. A hangtál és gong játék alatt mélyen ellazulhatsz és megtapasztalhatod a hangok és a csend csodálatos varázsát. A hangok, rezgések segítségével töltődünk, béke, harmónia, töltöttség állapotába kerülhetünk. A hangfürdő csodálatos lehetőség arra, hogy a hangok, rezgések ereje által a napi rohanó, stresszel teli világban megpihenjünk, kikapcsolódjunk. :-)

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga a világon a legelterjedtebb irányzat és a legtöbb nyugaton ismert jógairányzat ebből alakult ki.

tovább

Himalájai Integrált Jóga

A Himalájai Jóga Tradíció szellemében végzett integrált jógagyakorlás a meditációt és az ászanák meditatív gyakorlását helyezi előtérbe. Az integrált jóga óráknak részét képezik a hatha jógából ismert ászanák, relaxációs gyakorlatok, légzőgyakorlatok és az óra végi vezetett meditáció.

tovább

Jóga futóknak workshop február 23.

Február 23-án folytatódik a jóga futóknak műhelysorozat, "Mindent a stabilitásról" címmel!
Ezúttal a testi-lelki stabilitás lesz a fő témánk. Fizikai szinten azért gyakorlunk, hogy stabilabb legyél az ösvényeken, hosszú távon egyenes , nyitott és mégis könnyed maradjon a testtartásod, miközben futsz. Az, hogy mennyire vagy stabil, mentális szinten is megjelenik – és ezen a szinten is befolyásolhatod, mi fog történni a testedben. Annak, amit gyakorlunk, hasznát veheted az edzéseken, a verseny előtti rajtláz pillanataiban, a verseny alatt, és a mindennapokban is.

tovább

Jóga nidra mélyrelaxációs minitanfolyam február 17.

A jóga nidra egy különleges mélyrelaxációs módszer, melynek segítségével megvalósítható a teljes fizikai, mentális, és érzelmi relaxáció. A jóga nidrát „jógikus alvásnak” is lehetne fordítani, de valójában sokkal többről van szó, mint alvásról. A jóga nidra egy nagyon mély, több szinten elsajátítható gyakorlat, melynek első lépcsőfoka a mélyrelaxáció. A jóga nidra még nem meditáció, hanem a meditáció „előszobája”, megteremti a meditáció előfeltételeit, olyan alvás és ébrenlét közti állapotot hoz létre, amikor az agy érzékenysége jelentősen megnő. A jóga nidra egy jól felépített, erős technika, mely teljes fizikai, mentális és érzelmi ellazulást tesz lehetővé, de mégis sokkal több, mint a mélyrelaxáció.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kezdő hatha jóga minitanfolyam

Újból indul Kezdő hatha jóga tanfolyam stúdiónkban. Január 30-tól, kedd esténként (17:30-19:00) induló 4 alkalmas tanfolyamunkon az alapoktól sajátíthatod el az ászanákat, a légző gyakorlatokat és relaxációs technikákat. Így lehetőséged nyílik, hogy úgy sajátítsd el a technikákat, hogy azokat biztonságosan tudd gyakorolni, akár órán, akár otthon. Mindemellett élvezheted a jóga áldásos hatásait, hisz a jóga hozzájárul a jó közérzethez, a helyes tartás kialakításához, a tested jobb ismeretéhez, az erős és rugalmas izmokhoz és a mindennapos stressz kezeléséhez.

tovább

Kezdő hatha jóga tanfolyam

Újból indul Kezdő hatha jóga tanfolyam stúdiónkban. Január 10-től, szerdától (18:30-20:00) induló 6 alkalmas tanfolyamunkon az alapoktól sajátíthatod el az ászanákat, a légző gyakorlatokat és relaxációs technikákat. Így lehetőséged nyílik, hogy úgy sajátítsd el a technikákat, hogy azokat biztonságosan tudd gyakorolni, akár órán, akár otthon. Mindemellett élvezheted a jóga áldásos hatásait, hisz a jóga hozzájárul a jó közérzethez, a helyes tartás kialakításához, a tested jobb ismeretéhez, az erős és rugalmas izmokhoz és a mindennapos stressz kezeléséhez.

tovább

Kezdő pilates tanfolyam

Sokat hallottál már a pilates-ről, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el? Már jártál pilates órán, de a módszer alapjait nem ismered? Tervezgeted már egy ideje, hogy kipróbálnád és szeretnéd megtudni, hogyan lehet újra erős és rugalmas tested pilatessel? Akkor ez a tanfolyam Neked szól!

tovább

Kundalini jóga

A kundalini jóga több, mint 2000 éves múltra tekint vissza. Indiában sok évszázadon keresztül titkos tudásnak számított, csak a királyok, a legfelsőbb kasztbeliek gyakorolhatták. Észak Amerikába egy indiai jógi mester, Yogi Bhajan hozta el. A mai kundalini órákon az ő általa tanított verziót gyakoroljuk, változatlan formában.

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

Nia

A Nia egy olyan komplex, érzékelésalapú mozgásforma, amely a harcművészetek, a gyógyító mozgások és a tánc elemeit használja fel, amely korra, testalkatra való tekintet nélkül mindenkit arra bátorít, hogy kapcsolatot teremtsen a testével, elméjével, az érzéseivel és a lelkével. A Nia órákon mezítláb táncolunk lélekmozgató, változatos zenékre. Minden egyes Nia óra valójában más, hiszen az órákon résztvevők maximálisan adaptálhatják a mozdulatok, azok kombinációit a saját testi-lelki-érzelmi igényeiknek megfelelőn. Minden tapasztalás, ami Nia közben ér bennünket, pozitív irányban alakítja azt, ahogy érzünk, gondolkodunk, élünk.

tovább

Női jóga szülés utáni regenerációhoz

A posztnatális jóga segít visszanyerni a régi formád szülés után. E gyakorlatok feszesítik a medencefeneket, emellett fokozatosan erősítik a hasat, feneket, lábat és hátat. Egyenesítik a gerincet, miközben gyengéden nyújtják a leggyakrabban használt izmokat. Tölts minőségi időt a babáddal… nyújts, lélegezz, lazíts.

tovább

Pilates

A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában.

tovább

Senior jóga+pilates

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra, jóga és pilates elemek kombinációjával.

tovább

Senior torna

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

Tartásjavító gerincjóga minitanfolyam

„A rugalmas gerinc tartja meg a teljes idegrendszeredet”. Yogi Bhajan
Gerincünk karbantartása elengedhetetlen része fizikai és mentális egészségünknek. Az elhanyagolt gerinc, gyakran nyak, hát és derékfájdalmakhoz, rossz testtartáshoz, beszűkült mozgástartományhoz, az izmok, szalagok sérülésének kockázatához vezethet.
A 4 alkalmas tanfolyam során a teljes test átmozgatása, erősítése és lazítása mellett a gerincoszlop fejlesztését tartjuk fókuszban. Erősítjük és nyújtjuk a gerinc menti izmokat, s ezáltal segítjük a csigolyák közti folyadék áramlását.

tovább

Teen Pilates – Pilates tiniknek

Tudtad, hogy a Pilates nem csak a felnőttek számára ideális mozgásforma? Hiszen a kamaszok között sokan küzdenek testtartás problémákkal, feszült és megrövidült izmokkal és korunk civilizációs ártalmával: a mozgásszegény életmóddal!

tovább

Vinyasa Flow

A Vinyasa Flow egy dinamikus jógairányzat, melyben az ászanákat (testhelyzeteket) egymásba fűzve, sorozatokban gyakoroljuk, így képezve egy folyamatos áramlást.

tovább

Zsibongóra 45 perc

Közös, játékos mozgásfejlesztés dalokkal, mondókákkal és egy kis mamatornával

tovább