Óratípusok

Jóga és meditáció

A fizikai gyakorlásban, mivel nyugati civilizációnk a természetes testtartások ellen hat, fókuszomban a precizitás áll, amellyel segíthetsz magadnak kibalanszírozni a testi torzulásokat. Erre az alapra építve persze jöhet az erősítés (Ha) és a nyújtás (Tha) is, e kettő egyben, mivel egymástól a jóga intelligens rendszerében nem feltétlenül elválaszthatóak. A relaxáció, és az energetikai rendszer rendezése pedig átvezet minket a tudat természetének megfigyeléséhez. Áramlunk a légzéssel, és figyeljük a tudattartalmak áramlását. Fejlesztjük a koncentrációs készségünket, és gyakoroljuk az elengedést.

Személyes mottóm, hogy a jógát nem gyakoroljuk, a jógát élnünk kell. Ez néha nem könnyű, hiszen a jóga legtöbbünk számára ászana, pránajáma, relaxáció, és egy homályos kép arról, hogy mi a meditáció. Pedig a jóga egy egyszerű, és következetes, mégis komplex életrendszer, aminek megismerésével, de főleg megértésével, és önmagunkra vonatkoztatásával szert tehetünk létünk nagy kérdéseire, majd pedig egyszer a válaszokhoz is eljuthatunk.
Tanításaimmal szeretném közelebb vinni Hozzátok a teljes jóga rendszerét, hogy így közelebb jussatok a jóga élésének hangulatához.
 

Szívvel, szeretettel várlak Titeket új óráimon!
NamasTe
Jucus