Óratípusok

Pilates

A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában.

A Pilates célja a testünk középső részének megerősítése, valamint a gerincoszlop rugalmasságának fokozása a mély izmok erősítése, a tartáshibák korrigálása.  A gyakorlatok fokozatosan, egyenletesen épülnek egymásra, elősegítve az izomzat egységként történő működését. Ízületkímélő hatásának köszönhetően hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve azok megelőzésére is. Egyszerre erősít és tesz hajlékonnyá, rugalmassá.
A gyakorlatok egy speciális légzéstechnikával párosulnak, amely növeli a szervezet oxigénellátását, a vérkeringést, serkenti a regenerálódást, fokozza a fizikai teljesítményt, kiváló feszültségcsökkentő és stresszoldó hatású.

Kiknek ajánlott a pilates?

  • Irodai ülőmunkát végzőknek: stabilizálja a törzsizomzatot, erősíti a hát izomzatát, ezáltal enyhíti a gerinc- és derékfájdalmat.
  • Szülés után: segít a megváltozott súlypont helyreállításában, regenerálódnak a has a medencealapi záróizmok, a törzs izmai, segít a régi forma és erőnlét visszaszerzésében
  • Minden sportághoz nagyon hatékony kiegészítés: erős törzsizomzatot alakít ki, fokozza a rugalmasságot, ezáltal segít megelőzni a sérüléseket.