Óratípusok

Sulijóga 8-14 éveseknek

Mindannyian keressük az életünkben a boldogságot, harmóniát, melyet szeretnénk gyermekeinknek is átadni, ennek szellemiségében nevelni őket.
A Sulijóga keretein belül a gyermekek kiegyensúlyozottabbá válnak fizikailag, szellemileg, érzelmileg és lelkileg. :-)

Közhely, de igaz: a rohanó élettempó mellett egyre többet ülünk, egyre kevesebbet mozgunk és egyre több inger terheli túl idegrendszerünket. Nincs ez másként a gyerekeknél és a kamaszoknál sem: a napi 7-8 tanórát követően hosszú időt töltenek a házi feladat felett görnyedve, aztán pihenésképp játszanak egyet a számítógépen. Pedig a túlterhelt idegrendszer számára - gyereknek és felnőttnek egyaránt - épp a mozgás az ellenszer, mely segít feldolgozni a külvilág ingereit, kikapcsolni a mókuskerékből és visszatalálni testi-lelki jól-létünkhoz.

Sulijóga keretein belül a gyermekek kiegyensúlyozottabbá válnak fizikailag, szellemileg, érzelmileg és lelkileg. Itt már nem a meséké a főszerep, hanem a koordinációs készségek, az egyensúly, a koncentráció fejlesztése, a rugalmasság, a csoportkészségek kialakítása, az önbecsülés növelése egy pozitív felemelő környezetben.

Sulijóga számos kedvező hatással bír a testi-lelki folyamatokra. Beállítja a helyes testtartást, erősíti a gerincet és az immunrendszert, javítja a koncentrációt, segíti a figyelem elmélyítését és az elme megnyugtatását. A jógázó kiskamaszok önértékelése fejlődik és megtanulják feszültségeiket-indulataikat kezelni, elfojtás helyett mederbe terelni érzelmeiket. A gyermekek megtanulják, hogyan ösztönözzék egymást a jótékony testmozgás keretein belül egy barátságos légkörben, ahol az öröm és az elfogadás által felfedezik a harmóniát a saját kis életükben is.

Mivel érzelmi életünk kiegyensúlyozása jó közérzetünk feltétele, fontos az ehhez szükséges figyelmet és fegyelmet már gyerekkorban megalapozni. Amikor a gyermek jógázik a testi, a lelki és a szellemi élete is egységben van önmagával: ez által építi saját jellemét.

A sulijóga hatásai:

Testi:

  • Beállítja a helyes testtartást, erősíti a gerincet.
    Fejleszti a testtudatot, korrigálja a rossz tartást.
  • Erősíti az immunrendszert, idegrendszert.
  • Fejleszti a hajlékonyságot, szabályozza a testsúlyt.
    Megtanítja elmélyíteni a légzést.

Lelki:

  • Önértékelés növelése.
  • Önuralom megtanulása.
  • Megtanulják, hogyan vezessék le indulataikat, feszültségüket.
  • Érzelmi intelligencia fejlesztése.
  • Saját ritmus megtalálása.
  • Megtanulják kezelni félelmeiket, szorongásaikat.

Szellemi:

  • Koncentráció, összpontosítás tanulása.
  • Kreatív gondolkodás fejlesztése.
  • Figyelem elmélyítése.
  • Tanulási nehézségek leküzdése.
  • Agyféltekék harmonizálása.
  • Megtanít lazítani, relaxálni.

Az óra felépítése:

  • megérkezés, ráhangolódás, légzőgyakorlatok
  • bemelegítés
  • ászanák, gyakorlatsorok
  • páros gyakorlatok
  • relaxáció

A sulijóga órákat: Marczinkó Ágnes, gyerekjóga, Gerincjóga oktató, Hatha jóga oktató, Meditáció oktató, Mindfulness oktató tartja

Az órák időtartama: 60 perc

Korábbi, sulijóga foglalkozásainkon készült fényképek itt tekinthetők meg.

Az órán való részvételhez bejelentkezés szükséges.

Bejelentkezni online telefonon, sms-ben, vagy e-mailben lehet előző nap 20:00 óráig.

Tel.: +36 209 826 822; e-mail: info@nemcsakjoga.hu

Az órák megtartásához minimum 3 fő jelentkezése szükséges, időtartamuk 60 perc.

Sulijóga időpontjai:

  • szerda 16:00-17:00
  • péntek 16:00-17:00

Csoportos jelentkezés esetén, előzetes egyeztetés alapján,  más időpontban is megtarthatók a foglalkozások.

Várjuk szeretettel a sulisokat! :-)