Óratípusok

Ashtanga jóga kezdőknek

Az Ashtanga jóga a napjaink egyik legdinamikusabb jógairányzata. Legfőbb hatásaként tartják számon, hogy hőt termel a testben, amely segít megtisztítani a testet és az elmét, ezen túl pedig fejleszti az izomzatot és hatékonyan csökkenti a testsúlyt. Az asthanga továbbá segít megküzdeni a mindennapok stresszével és a letargia érzésével.

tovább

AVIVA gyakorló óra

Aviva gyakorló óra hétfő délutánonként 17:00-18:00 időpontban.
Jelentkezés a regisztrációs oldalunkon. Fizetés utalással, vagy személyesen a stúdióban (előtte hívjon minket telefonon)
AVIVA gyakorló óra a női egészségért, egészséges hormonrendszerért azok számára, akik már elvégezték a tanfolyamot.

tovább

AVIVA tanfolyam OKTÓBER 13. péntek 16h-20h

A következő tanfolyam időpontja: 2023. október 13., péntek 16:00-16:00.
Már lehet regisztrálni az új időpontra.

tovább

Bevezetés a meditációba (nyílt napon)

Csatlakozz egy különleges 30 perces meditációs eseményhez, ahol nem csak a lelked, hanem a testet is felkészítik a hosszan tartó ülésre!

tovább

Dinamikus pilates

A dinamikus pilates a Pilates és a gerinctréning elemeit ötvözi.

tovább

Funkcionális edzés

A funkcionális edzés az egyik legjobb edzésmódszer, amely edzéseken folytatott gyakorlatok lényegében a mindennapokban használatos mozgásra épülnek. Ebben az esetben nem egyes izomcsoportokra fókuszáló tréningekről beszélünk, hanem az egész testet igénybe vevő gyakorlatok alkalmazásáról. A funkcionális edzéssel nem csak alakunkat formálhatjuk, de fejleszthetjük hajlékonyságunkat, gyorsaságunkat, állóképességünket is.

tovább

Gerincátmozgató jóga

Bárki számára kellemes, a gerinc egészét átozgató mozgásprogram, de kifejezetten ajánlott azoknak, akiknek a felkelés után rögtön gerincpanaszaik vannak, úgy mint kisebb mozgástartomány, fájdalmas mozgásirányok, kellemetlen vagy lehetetlen előrehajlás, merev gerinc.

tovább

Gerincjóga

A Gerincjóga célja a fizikai test egészségének helyreállítása, elsősorban a testtartás javításával: a helyes tartás nem csupán a mozgásszervi problémák gyógyításának alapfeltétele, de a megfelelő légzés elsajátításához is szükséges. A helyes légzés elsajátítása már önmagában is stresszoldó hatású.

tovább

Gerinctréning

Az órán statikus és dinamikus gyakorlatok használatával erősítjük a gerinc megtámasztásáért felelős törzsizmokat, valamint fokozzuk a gerinc rugalmasságát.

tovább

Hangfürdő tibeti hangtálakkal

A hangtálakkal kísért, vezetett meditáció egy olyan pihentető relaxáció, amely finom hangokkal és rezgésekkel segít abban, hogy kilépj a zajos hétköznapokból, lecsendesíti a lelkedet és az elmédet is. pihentet. Megpihenhetsz, feltölti egész testedet és lelkedet, és új erőre kapva indulhatsz tovább.
A tibeti hangtálak hangjaival mélyen relaxált állapotban lazulhat el és töltődhet fel a fizikai tested, miközben beindulnak a szervezet öngyógyító folyamatai.

tovább

Hatha jóga

A Hatha jóga egy teljes rendszer, amelynek célja az egyensúly és a harmónia elérése.
A Hatha jóga keretében ászanákat (fizikai gyakorlatok) és pránájámákat (légzőgyakorlatok) gyakorolunk, hogy megteremtsük a test és az elme közötti harmóniát, elcsendesítsük elménket és előkészítsük az óra végi relaxációra és a meditációra.

tovább

Iyengar jóga az alapoktól, kezdőknek és haladóknak is

Az órán a stabilitásra,a gerinc és az oldalak kiterjesztésére fókuszálunk az álló ászanák gyakorlásán keresztül.
Az óra ideális azoknak, akik most ismerkednek az Iyengar metódus alapjaival, de a gyakorlottabbak számára is rejteget kihívásokat.
A gyakorlást rövid pránajámával és lazítással zárjuk, hogy energikusan kezdődjön a heted.

tovább

Jóga Flow

Egy jógastílus, melynek hatására hajlékonyabbá, rugalmasabbá, erősebbé válsz, miközben megtapasztalod, a flow, az áramlás élményét. Feltöltődsz, és harmóniába kerülsz önmagaddal.

tovább

Kezdő gerincjóga

Kezdő gerincjóga órán meghatározott sorrendben mozgatjuk át a testet, nagy figyelmet fordítva az egyes testrészek, ízületek elegendő bemelegítésére, hogy utána könnyebben kivitelezhetőek legyenek az egyes gyakorlatok, ászanák.

tovább

Kezdő hatha jóga

Még sosem jógáztál? Kipróbálnád a jógát, de bizonytalan vagy, hogyan kezdd el?
Vagy már jártál néhány jóga órán, de nem érzed elég magabiztosnak magadat ahhoz, hogy valamelyik jóga órára becsatlakozz?
Akkor ez az óra Neked való, amelyet teljesen kezdő vagy biztos alapokra vágyó vendégeinknek ajánlunk.

tovább

Kismama Jóga FLOW

Babát vársz, és szeretnél továbbra is mozogni?
Találkozzunk a KISMAMAJÓGA FLOW órákon hétfő délelőttönként 9:00-10:30 és minden csütörtökön 16:30-18:00 időpontban Fellner Nikolett Kismama Jóga Flow oktatónkkal.

tovább

Kriston Intim Torna® nőknek

A három részből álló tanfolyam időpontja: 2023. szeptember 22., 29. és október 6. péntek 16:00-20:30 (3x4,5 óra)

tovább

Magánóra

Eredetileg a jógát egyénileg tanították. A magánórák keretében lehetőség van a jóga, vagy egyéb mozgásforma csodálatos hatásait a legnagyobb mértékben kihasználni, hiszen az órák személyre szabottak.

tovább

Október 11-től Babamasszázs tanfolyam

2023. október 11-én, szerdán 10:30-tól 4 alkalmas Ájurvédikus Mondókás Babamasszázs tanfolyam indul Almási Zsófi vezetésével.

tovább

OKTÓBER 7. „Bevezetés a tudatos légzésbe!” workshop

Stressz, szorongás és légzés: Hogyan állítsd helyre a belső egyensúlyod?
Lélegezz mélyen és tisztán!
Csatlakozz hozzánk egy különleges eseményre, ahol a hatha jóga, gerincjóga és mindfulness találkozik, hogy új dimenziókat nyisson meg a légzésben.

tovább

Pilates

A Pilates olyan komplex mozgásforma, amelyben nagy szerepet kapnak a gerinc stabilizáló izmai (mélyizmok) és a speciális légzéstechnika.
A Pilates segít az izomzat feszessé tételében és a karcsúság megőrzésében, a törzsizomzat stabilizálásában. A tudatos légzéssel és szellemi koncentrációval kombinálva olyan edzettségi szintet garantál, melyet más mozgásformánál nehéz lenne megtalálni. Nem véletlen, hogy a Pilates nagyon népszerű rehabilitációs célzattal, vagy kiegészítő mozgásformaként az élsportolók körében is.

tovább

Progresszív Pilates

A Progresszív Pilates saját Pilates módszerem, amely 18 évnyi oktatóképzői munkám során formálódott.
Az alapja a fokozatosság elve, a prevenció, a fejlődést támogató lépésről lépésre tanítás, és a gyakorlatok összetett megoldásai kis eszközökkel.

tovább

Relaxáció és meditáció

Miért meditáljunk?
Mindennapjaink során túlterhelődik az idegrendszerünk a túl sok, intenzív, néha akaratlanul nyakunkba szakadó feladattól, információtól. Ezek hatására előfordulhat, hogy fáradékonyak leszünk, nehezen vagy nyugtalanul alszunk, nem tudunk koncentrálni, ingerültebbek leszünk, emésztési gondok lépnek fel, stb.
A relaxáció és meditáció ezeknek a tüneteknek a csillapításában, belső énünk természetes egyensúlyának visszaállításában, önmagunk fejlesztésében és megismerésében segít.

tovább

Senior jóga

Speciálisan az idősebb korosztály számára összeállított gyakorlatokból álló óra.

tovább

Stretching & mobility

Nem lehet elégszer hangsúlyozni a nyújtás és mobilitás fontosságát!
Nyújtás nélkül az izmok megrövidülnek, feszessé válnak, mobilitás nélkül az ízületek mozgástartománya beszűkül.
A feszes izmok is korlátozzák az ízületi mozgást, így csökken a mozgástartomány is. Ennek hatására csökken az izmok potenciális teljesítménye.

tovább

Sulijóga 8-14 éveseknek

Mindannyian keressük az életünkben a boldogságot, harmóniát, melyet szeretnénk gyermekeinknek is átadni, ennek szellemiségében nevelni őket.
A Sulijóga keretein belül a gyermekek kiegyensúlyozottabbá válnak fizikailag, szellemileg, érzelmileg és lelkileg. :-)

tovább

Szupererő, önismereti csoport 14-18 év közötti kamaszoknak

Vajon mennyi minden megelőzhető lett volna, ha az iskolában a száraz tényeken túl tanultunk volna önismeretről, érzelmi intelligencia fejlesztéséről, meditációról, elengedés-technikákról, tiszta kommunikációról, vagy arról, hogyan kezeljük a stresszt?
A Németi Roland által létrehozott Tudatosság Tantárgy alapján a gyerekek 5 modulon keresztül önismereti technikákat sajátíthatnak el.

tovább

Szupererő, önismereti tanfolyam 10-13 év közötti kiskamaszoknak

Vajon mennyi minden megelőzhető lett volna, ha az iskolában a száraz tényeken túl tanultunk volna önismeretről, érzelmi intelligencia fejlesztéséről, meditációról, elengedés-technikákról, tiszta kommunikációról, vagy arról, hogyan kezeljük a stresszt?
A Németi Roland által létrehozott Tudatosság Tantárgy alapján a gyerekek 5 modulon keresztül önismereti technikákat sajátíthatnak el.

tovább

Triplex Mobility & Stability®

A TripleX Training egy speciális, 3 lépcsős edzésmetódus, Almásy Csilla gyógytornász – fizioterapeuta által kifejlesztve.
A célcsoportja a derékfájással küzdő emberek és azok a tudatosan sportolók, akik pre- és rehabilitációs szemlélettel, gerincük egészségét megőrizve szeretnének hosszútávon aktívak maradni.

tovább